Strona głównaWYDARZENIAAKTUALNOŚCIMiele Brand Days 2025. Above the Line

Miele Brand Days 2025. Above the Line

Tegoroczna edycja Miele Brand Days przeniosła gości Miele na wyższy poziom doświadczenia pod hasłem ABOVE THE LINE. W Miele Concept Store zaaranżowanym na 46. piętrze Varso Tower uczestnicy wydarzenia poznawali innowacje Miele w otoczeniu panoramy Warszawy. Na trzech scenach technologicznych mogli wziąć udział w pokazach gotowania i degustacjach (scena Cooking), przeprowadzić praktyczne doświadczenia w dziedzinie pielęgnacji tkanin i utrzymywania czystości w domu (scena Cleaning) i zajrzeć za kulisy jakości Miele (scena Quality).

W czasie Miele Brand Days prezentowane były nowości, których polska premiera zaplanowana jest na przyszły rok.

• W kategorii utrzymywania czystości w domu na scenie Cleaning debiutował Triflex HX3 Pro Aqua. To nowa generacja obsypanego nagrodami modelu pionowego odkurzacza bezprzewodowego. Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi na wodę i dyszy podłogowej Triflex można błyskawicznie przekształcić w urządzenie do czyszczenia na mokro.

• Na scenie Cooking prezentowane były chłodziarki MasterCool XXL ze zintegrowanymi kamerami. System FoodView pozwala zajrzeć do wnętrza lodówki w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca. To nie tylko wygoda, ale też krok w stronę bardziej racjonalnych zakupów i ograniczania marnowania jedzenia.

• Nowa generacja płyt indukcyjnych KM 8000 z inteligentnymi naczyniami kuchennymi tworzy opatentowany system, który automatycznie reguluje moc gotowania, zapewniając precyzyjne rezultaty i bezstresowe gotowanie. Garnki i patelnie wyposażone w czujniki komunikują się z płytą zapewniając wygodę i bezpieczeństwo: nie ma już szans na przegotowanie makaronu czy przypalenie steka.

• Energooszczędny wyciąg blatowy to połączenie inteligentnej, niezwykle wydajnej technologii z innowacyjną koncepcją oświetlenia. Sterowane za pomocą aplikacji oświetlenie może efektywnie wspierać proces gotowania lub tworzyć odpowiedni nastrój w kuchni wybranym kolorem i mocą światła. Funkcja Con@ctivity, dzięki której wyciąg i płyta grzewcza komunikują się ze sobą, pozwala skoncentrować się na gotowaniu, bo moc wyciągu automatycznie dopasuje się do ustawień płyty.

Na scenie kulinarnej po raz pierwszy w Polsce można było zobaczyć linię urządzeń do zabudowy w neutralnym, ciepłym kolorze Pearl Beige w wersji z uchwytami. Pokazy kulinarne prowadzi Dominik Narloch – szef kuchni Miele z poznańskiej restauracji Zen On wyróżnionej w przewodniku Michelin.

Gwiazdą sceny Cleaning były pralki i suszarki z serii Nova Edition, które pielęgnują tkaniny i włókna nawet tak delikatne, jak kaszmir. Goście wydarzenia mogli przekonać się o przełomowych właściwościach i funkcjach urządzeń Miele biorąc udział w warsztatach prowadzonych wspólnie z B Sides – butikową marką produkującą w zrównoważony i etyczny sposób swetry i akcesoria m.in. z kaszmiru, naturalnej wełny merino i alpaki.

Podczas Dni Marki Miele oferowało specjalny program dla architektów i projektantów, którzy mogą wziąć udział w warsztatach dotyczących relacji i komunikacji z inwestorami oraz wykorzystania sztucznej inteligencji i modeli 3d w procesie projektowania. Miele od lat wspiera architektów organizując w swoich salonach szkolenia i warsztaty, które rozwijają ich kompetencje zawodowe i umiejętności mające wpływ na premium doświadczenie klienta.

Miele Brand Days jest cyklicznym, corocznym wydarzeniem o wyjątkowej, interaktywnej formule, którego celem jest doświadczenie jakości i innowacyjności marki. Trenerzy, doradcy klienta, eksperci Miele angażują uczestników w dziesiątki testów, prezentacji i degustacji pokazując unikatowe technologie zastosowane w domowych urządzeniach. Uczestnikami wydarzenia są partnerzy biznesowi Miele, architekci i projektanci oraz dziennikarze i twórcy internetowi.

Współpraca reklamowa

banner
banner
banner