Szukasz sposobu na ożywienie swoich ścian, czymś więcej niż zwykłym plakatem z marketu? A może marzysz o posiadaniu prawdziwego dzieła sztuki, ale nie wiesz od czego zacząć? 100szt.pl – to idealna propozycja dla Ciebie!
Dostępna sztuka wysokiej jakości
100szt.pl, to kolekcja starannie wyselekcjonowanych grafik autorstwa uznanych artystek i artystów polskich, czeskich i słowackich. Każdy print to niepowtarzalna okazja, aby wprowadzić do swojego domu prawdziwą sztukę, a przy tym wesprzeć lokalnych twórców.
Przystępność: W przeciwieństwie do oryginałów, grafiki dostępne są w przystępnych cenach, dzięki czemu każdy może cieszyć się pięknem sztuki w swoim domu.
Łatwy wybór: Nie musisz tracić czasu na szukanie. Za selekcję prac i zestawienie kolekcji dla 100szt.pl odpowiadają czołowe polskie kuratorki i kuratorzy, którzy wybrali dla Ciebie tylko najlepszych artystów.
Najwyższa jakość: 100szt.pl, gwarantuje najwyższą jakość druku na 100% bawełnianym papierze Hahnemühle, gwarantując archiwalną, muzealną jakość, która zachwyci na lata.
Wsparcie lokalnych artystów: Kupując w 100szt.pl, bezpośrednio wspierasz polskich artystów i artystki. W portfolio marki znajdziesz takie nazwiska jak:
Ewa Doroszenko, Tomasz Kulka, Karolina Konopka, Mariusz Tarkawian, Jarema Drogowski, Martyna Borowiecka, Cecylia Malik, Marek Rachwalik – to grono regularnie będzie się powiększać.
Oryginalność: 100szt.pl to idealna alternatywa dla masowo produkowanych plakatów.
Zespół z pasją
Za sukcesem 100szt.pl. stoi zespół doświadczonych pasjonatów sztuki, kierowany przez Jakuba Svobodę. Ich priorytetem jest wyselekcjonowanie najlepszych artystek i artystów, następnie przygotowanie druku w jakości muzealnej, dbając o każdy szczegół, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia wizualne.
„Tworząc 100 szt. mieliśmy dwa cele. Chcieliśmy zaoferować ludziom alternatywę dla dekoracji ściennych z marketów i sklepów z meblami. Możliwość zdobycia na ścianę czegoś cennego, przy wsparciu prawdziwych, uznanych osób artystycznych, a nie bezimiennego projektanta z drugiego końca świata.
Drugim celem było stworzenie możliwie najprostszej przepustki do zamkniętego i zagmatwanego świata sztuki współczesnej. Pomoc w odnalezieniu się w tym świecie, możliwość poznania twórczości czołowych współczesnych artystek i artystów polskich, czeskich i słowackich oraz doświadczenie, jak się żyje ze sztuką.”
Współpraca reklamowa