Marka ACRYL-PUTZ®, oferująca profesjonalne gładzie szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań, zmienia swoją identyfikację wizualną. Odświeżony design marki cechuje nowoczesny minimalizm oraz przejrzystość komunikatów.
Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej Śnieżki zmieniają się należące do niej linie produktowe. Zmiana wyglądu ACRYL-PUTZ® to także naturalna konsekwencja tego, co w ostatnim okresie dzieje się w obrębie oferty produktów do przygotowywania i wygładzania podłoża należących do portfolio Śnieżki.
W ofercie marki pojawiły się nowoczesne produkty: wysokiej jakości grunty polimerowe, ACRYL-PUTZ®, Light, ACRYL-PUTZ® Renova oraz masy do przyklejania i spoinowania płyt gipsowo-kartonowych. Dziś ACRYL-PUTZ® to pełna gama gładzi, mas szpachlowych i gruntów, które umożliwiają szybkie i bardzo łatwe przygotowanie idealnie gładkich ścian i sufitów do malowania lub tapetowania.
Odświeżony wygląd marki ACRYL-PUTZ® odzwierciedla nowoczesność jej oferty. Twórcom nowego projektu przyświecało założenie – nowoczesne produkty ACRYL-PUTZ® wymagają nowoczesnego wyglądu. Szczególną uwagę zwrócono także na odpowiednią kompozycję poszczególnych komunikatów znajdujących się na opakowaniu – są one proste i czytelne, dzięki czemu w łatwy sposób można odczytać, do jakich prac przeznaczony jest produkt i jakie są jego najważniejsze zalety.