Kreatywność firmy Jaga można mierzyć na różne sposoby: liczbą zachwyconych klientów, liczbą nagród przyznanych za technologię i wzornictwo, a także liczbą kopii grzejników Jaga.
Patrząc z perspektywy półwiecza na historię firmy Jaga widać wyraźnie odwagę w działaniu oraz pionierską rolę firmy w kreowaniu wzorniczych trendów i rozwiązań grzewczych. To właśnie Jaga wyprodukowała pierwszy na świecie grzejnik dekoracyjny oraz grzejnik z gładkim panelem przednim, co na przestrzeni następnych lat miało olbrzymi wpływ na globalną stylistykę tych urządzeń. Sztuką jest stworzyć produkt, który pomimo upływu lat będzie atrakcyjny dla kolejnych pokoleń użytkowników. Jadze udało się – uniwersalny, bezpretensjonalny design grzejników takich jak Linea czy Strada zachwyca klientów od blisko 30 lat. Ponadczasowa estetyka nie podlega modom i pasuje praktycznie do każdego sposobu wyposażenia wnętrza.
Jaga jest pierwszym producentem na świecie, który użył do produkcji grzejników takich materiałów jak drewno (model Knockonwood) czy konglomerat (Geo). Nowe materiały jeszcze bardziej uwolniły kreatywność belgijskiego producenta, który w 2007 roku sięgnął po kolejne niestandardowe tworzywo – sztuczny beton – i stworzył z niego grzejnik-ornament, dokonując kolejnej rewolucji w kreowaniu form ciepła. Model Heatwave zachwycił nie tylko klientów, ale i specjalistów od wzornictwa otrzymując wiele liczących się nagród za design, rezerwując sobie miejsca na wystawach i na kartach książek z dziedziny sztuki użytkowej.
Zachwycające formy grzejników Jaga można długo wymieniać: Iguana to grzejnik-kameleon, który podczas procesu produkcyjnego może przybrać praktycznie dowolną formę, Twine Piano – grzejnik z żeberkami w kolorach klawiszy fortepianu, grzejnik Moon z organiczną rytmu brazylijskiej samby, Crossroads – grzejnik-labirynt, Vertiga Dunes z frontem przypominającym piasek na wydmach czy Freedom oferujący klientowi wolność wyboru funkcji i koloru, itp.
Tym, co jeszcze może zachwycić w podejściu Jagi do tworzenia grzejników jest szacunek dla środowiska i myślenie o globalnej przyszłości świata. Jaga konstruuje swoje grzejniki tak, by zużywać jak najmniej materiałów oraz by jak największą część produktu można było poddać ponownemu przetworzeniu. Za zachwycającą estetyką stoją energooszczędne i wydajne technologie grzewcze. We współczesnych konsumpcyjnych czasach, gdy w produkt z definicji wpisana jest krótkotrwałość użycia, Jaga po raz kolejny zmierza pod prąd. Grzejniki belgijskiego producenta zaprojektowane są tak, by służyć swoim użytkownikom jak najdłużej i dawać satysfakcję z wyboru przez dziesiątki lat (wymienniki ciepła Jaga mają 30-letnią gwarancję).
Rola lidera jest wdzięczna, bo niesie ze sobą docenienie przez klientów, projektantów oraz specjalistów w danej dziedzinie. Niesie też „uznanie” innych producentów, którzy inspirują się produktami lidera. Oprócz tego, że kopia z definicji jest czymś gorszym, to nigdy nie znajdziemy w niej wartości, które są dodawane przez Jagę: jakości, kreatywności, ekologii.
Więcej informacji na temat marki Jaga i oferty grzejników producenta można znaleźć na stronie internetowej firmy Jaga Polska Sp. z o.o. pod adresem: www.jaga.com.pl