Organizatorzy Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build zapowiedzieli nowy termin tegorocznej edycji wydarzenia. Warsaw Build 2016 odbędzie się w dniach 16−18 listopada 2016 r. w Warszawie.
Celem IV Międzynarodowych Targów Budowlanych i Wnętrzarskich Warsaw Build jest wymiana doświadczeń i zacieśnianie współpracy uczestników polskiego rynku budowlanego – architektów, producentów, montażystów, deweloperów czy inwestorów – z kontrahentami ze świata. Podczas trzech dni spotkań przedsiębiorcy prezentują nowości produktowe, najnowsze technologie i rozwiązania, w kategoriach Budowa, Okna i Drzwi, Wnętrza i Design, uczestniczą w wykładach i panelach dyskusyjnych, poświęconych istotnym dla polskiego budownictwa zagadnieniom. Tegoroczna edycja tradycyjnie odbywać się będzie w warszawskim centrum EXPO XXI, przy ul. Prądzyńskiego 12/14.
„Dotychczasowe edycje Warsaw Build odbywały się we wrześniu, jednak pod wpływem licznych głosów i opinii branży zdecydowaliśmy o organizacji przyszłorocznej edycji w listopadzie” – mówi Anna Rabiej, Dyrektor Targów Warsaw Build. „Cieszymy się, że Warsaw Build na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych spotkań branży budowlanej i wierzymy, że nowy termin zapewni jeszcze lepszą atmosferę do nawiązania owocnych kontaktów biznesowych”.
Międzynarodowe Targi Warsaw Build organizowane są w Warszawie corocznie od 2013 roku. W odbywającej się w 2015 roku III edycji udział wzięło 100 wystawców z Polski i 11 krajów takich jak Belgia, Chiny, Litwa, Niemcy, Polska, Słowacja, Turcja, Ukraina, Włochy, ZEA oraz Bułgaria. W ciągu 3 dni targowych, ponad 2500 osób z 42 państw odwiedziło centrum wystawiennicze. Ponad połowę, bo 51%, stanowiły osoby decyzyjne, prezesi (20%), dyrektorzy (16%); kierownicy (15%); i specjaliści (20%).
Warsaw Build 2016 towarzyszyć będzie II edycja Międzynarodowych Targów Systemów Grzewczych, Wentylacji, Klimatyzacji, Systemów Wodnych, Sanitarnych i Basenów Aqua-Therm Warsaw. Wydarzenie, dedykowane przedstawicielom branży HVAC, będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami rynkowymi i technologiami, nawiązania nowych relacji biznesowych i wzmocnienia swojej pozycji na rynku.