Zdjęcia Szymona Brodziaka wykonane na potrzeby sesji wizerunkowej 2010 oraz kampanii reklamowej 2008 dla firmy INSTAL-PROJEKT zostały wyróżnione w tegorocznej edycji konkursu Prix de la Photographie Paris (www.px3.fr)
Czy grzejnik może budzić emocje? Czy może pełnić we wnętrzu inną rolę niż dostarczanie ciepła? Wystarczy popatrzeć na grzejniki INSTAL-PROJEKT prezentowane na zdjęciach Szymona Brodziaka, aby przekonać się, że warto sięgnąć poza granice wyobraźni. Tegoroczna wizerunkowa sesja miała odzwierciedlić przede wszystkim to, jak zmieniła się w ostatnich latach rola grzejników we wnętrzach. Grzejniki nie są już skrzętnie skrywane – wychodzą na pierwszy plan, kreują nastrój, współgrają ze swoim otoczeniem lub są dominującym akcentem o zaskakującej formie i nietypowym kolorze. Są niebanalne, oryginalne, zabawne, solidne, wzbudzające zaufanie, podziw i pożądanie.
Sukces Szymona Brodziaka jest tym bardziej znaczacy, że tegoroczny konkurs Px3 nadeszło kilka tysięcy zgłoszeń z ponad 85 krajów. Wśród nich nie zabrakło zdjęć autorstwa znanych fotografów. Prace były oceniane przez międzynarodowe jury, składające się z kilkudziesięciu autorytetów w dziedzinie fotografii. Jego celem jest promowanie sztuki fotografii w jej różnych odmianach, poszukiwanie nowych, międzynarodowych talentów oraz ich prezentacja w paryskim środowisku artystycznym. Wystawa nagrodzonych prac odbyła się w lipcu 2010 w galerii Espace Dupon w Paryżu, został też wydany specjalny album dokumentujący tę edycje konkursu.
Szymon Brodziak specjalizuje się m. in. w fotografii reklamowej i sesyjnej. Jest współpracownikiem wielu znanych pism, m. in. magazynu Playboy. Tworzył zdjęcia i sesje m. in. dla takich marek, jak Porsche, Media Markt, Orlen, Noti, Yes, Tubądzin. Wielokrotnie nagradzany w prestiżowych konkursach fotograficznych, takich jak International Photography Awards.
Biuro prasowe INSTAL-PROJEKT:
Profundo PR, tel/fax +48 22 692 16 08, e-mail: profundo@profundo.pl, www.profundo.pl