Kalendarz FAKRO – drugiego na świecie producenta okien dachowych – został uznany przez redakcję Forum Branżowego za najlepszy ścienny kalendarz firmowy. Zdecydowała o tym kapituła konkursu, organizowanego od kilku lat przez miesięcznik.
Wśród firm związanych z branżą budowlaną „kalendarzowa rywalizacja” z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Tym razem oceniano sześćdziesiąt kalendarzy, podzielonych na trzy kategorie: biurkowe, trójdzielne i ścienne. W tej ostatniej kategorii FAKRO okazało się najlepsze.
– Ta bardzo miła dla nas nagroda jest potwierdzeniem tego, że nasz pomysł połączenia kreatywności architektów z całego świata i kreatywności grafików FAKRO świetnie się sprawdził – mówi Dyrektor Marketingu FAKRO Polska Janusz Komurkiewicz. – W naszym kalendarzu wykorzystaliśmy prace ubiegłorocznych laureatów Międzynarodowego Konkursu dla architektów NEW VISON OF THE LOFT organizowanego przez FAKRO. Nagrodzone prace to najlepsze wizualizacje architektonicznej koncepcji poddasza z oknami FAKRO, pełnego światła i kreatywnych rozwiązań przyjaznych człowiekowi. O nagrody rywalizowali projektanci z tak egzotycznych krajów jak Jamajka, RPA, Meksyk, Hongkong oraz niemal wszystkich krajów europejskich, między innymi Francji, Danii, Austrii, Niemiec, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Polski.
Połączenie architektonicznych wizji i kreatywności pracujących grafików zaowocowało oryginalnym kalendarzem w oszczędnej tonacji czerni i bieli eksponującej oryginalne poddasza przyszłości.