Jedyne w Polsce targi tekstyliów domowych – Interior Design Forum – odbyły się 2 marca br. na warszawskim stadionie PGE Narodowy. Ósme spotkanie branży tkaninowej zostanie zapamiętane jako rekordowe i przełomowe – z kilku powodów.
Przede wszystkim znacząco zwiększyła się liczba wystawców. Ich ekspozycje zajęły większą powierzchnię, wykorzystując atrakcyjną, obszerną przestrzeń stadionowej Galerii. Jednak miarą sukcesu tegorocznej, wiosennej odsłony Interior Design Forum, jest imponujący wzrost liczby zwiedzających.
Dużym zainteresowaniem uczestników targów cieszyły się prezentacje ujęte w programie wydarzeń towarzyszących spotkaniu. Jako pierwszy uwagę zwiedzających skupił Jerzy Osika, właściciel i prezes firmy Promedia, który przedstawił „Trendy w wyposażeniu wnętrz na jesień i zimę 2016 r. wg Fashion Snoops”. Ogromna dawka wiedzy zamknięta w krótkiej, przystępnej formie prezentacji, zainteresowała wielu targowych gości, którym na pewno pomoże w rozpoznaniu i zaspokojeniu oczekiwań klientów w następnym sezonie. Następnie Małgorzata Grajper z firmy Multicontract opowiedziała o nowoczesnych i efektywnych rozwiązaniach obiektowych pokryć podłogowych. Była mowa o najistotniejszych parametrach wykładzin dywanowych w płytkach i w rolkach, panelach LVT i wycieraczkach. Warto było zwrócić uwagę na przykładowe aranżacje z wykorzystaniem oferty Multicontractu. Na stoisku firmy można było zapoznać się z najnowszą ofertą: sztuczną trawą MultiGrass.
Po przerwie Małgorzata Schoepp z firmy ADO International opowiedziała o najnowszej kolekcji tekstyliów „Good Vibrations”, obejmującej m.in. muśliny, batysty, siatki. Warto też zapamiętać, że firma poszerza swoją ofertę o tkaniny tapicerskie. O trendach w tekstyliach domowych mówiła Magdalena Tomaszewska z Fabryki Firanek i Koronek Haft. Natomiast Tomasz Rawski zaprezentował najnowsze rozwiązania z oferty firmy Marcin Dekor. Goście IDF zdobyli też nową wiedzę na temat Treviry CS, którą przekazała Hana Foltankova, przedstawicielka marki.
Na uczestników targów czekały atrakcyjne upominki, przekazane przez Dove, Timotei, Vaseline, Lambre, Rexonę, Duke, Perfect House, Tchibo i TanieGadzety.pl.
W gronie strategicznych patronów medialnych tej edycji Interior Design Forum znalazły się magazyny i portale: Ambiente, Ambiente International, Biznes.meble.pl, Meblarstwo, Meble.pl, Nowy Magazyn oraz Wnętrze i Ogród. Interior Design Forum został też objęty patronatem medialnym przez: Decoration&Design, Foorni.pl, Idealny Dom, Living Room, Mieszkaniezpomyslem.pl, Świat Rezydencji, Wnętrz i Ogrodów, Toto Design oraz Własny Dom.
Kolejna edycja targów odbędzie się 14 września br. na stadionie PGE Narodowym. Zapraszamy!