Nowości produktowe firmy Cellfast prezentowane na targach spoga+gafa w Kolonii cieszyły się ogromnym zainteresowaniem zarówno kontrahentów, jak i klientów. Polski producent po raz kolejny udowodnił, że narzędzia muszą nie tylko wyróżniać się najwyższą jakością, usprawniać prace w ogrodzie, ale przy tym powinny też dobrze wyglądać.
Największa i jedna z najbardziej znaczących imprez branżowych świata dobiegła końca. Tegoroczne targi spoga+gafa w Kolonii zakończyły się ogromnym sukcesem frekwencyjnym. Wzięło w nich udział ponad 2100 wystawców i niemal 40 tysięcy gości z ponad 100 krajów świata.
Każdego dnia targów spoga+gafa w Kolonii stoisko firmy Cellfast odwiedzało kilkuset kontrahentów, przedstawicieli kadry menedżerskiej i klientów. Na ponad 200 metrach kwadratowych Cellfast zaprezentował przede wszystkim nowości, które w sklepach pojawią się już w 2018 roku. Wśród nich największym zainteresowaniem cieszyły się małe narzędzia pielęgnacyjne z serii PASTEL, które przyciągały wzrok konkurencji i klientów nie tylko ze względu na świetne wykonanie ale także na nietuzinkowe wzornictwo. Narzędzia doskonale się prezentują, a ich wygląd i właściwości są efektem współpracy projektantów i konstruktorów. Od nowego roku łopatki, grabki i inne pomoce ogrodowe będą dostępne w sklepach, w dwóch najmodniejszych kolorach sezonu: beżowym oraz błękitnym.
Pod tym względem Cellfast wyznacza trendy. Jesteśmy jednym z niewielu producentów na świecie, który poza doskonałą jakością i użytecznością oferuje swoim klientom również doskonały design – mówi Rafał Słabik, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży firmy Cellfast. – Nasze narzędzia pielęgnacyjne, jak i forma ich prezentacji, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród wszystkich zwiedzających – dodaje.
Na targach spoga+gafa w Kolonii po raz kolejny można było przekonać się, że coraz większą grupą klientów branży ogrodniczej są mieszkańcy dużych miast, którzy posiadają niewielkie ogródki. Specjalnie z myślą o nich w 2018 roku Cellfast wprowadzi do sprzedaży nowoczesny i kompaktowy zwijacz na wąż ERGO XS. Specjaliści z firmy Cellfast ze swoimi planami wybiegają jednak już daleko poza najbliższe miesiące. W Kolonii zaprezentowano już prototyp automatycznego zwijacza, który pojawi się w sprzedaży w 2019 roku. – Sprzęt zebrał wiele pozytywnych opinii i już wiemy, że jest doskonałą odpowiedzią na wyzwania, które stawia przed nami rynek – mówi Rafał Słabik.
W tym roku na stoisku polskiego producenta można było zobaczyć również produkty, których do tej pory nie było w ofercie. Taką nowością jest najwyższej jakości obrzeże ogrodowe UNIBORD. Produkt ten może na zawsze odmienić i odświeżyć wygląd ogrodów, dzięki nieograniczonym możliwościom kształtowania i oddzielania od siebie rabat, trawników czy też chodników.
Goście, którzy odwiedzali stoisko firmy Cellfast docenili również fakt rozszerzania gamy narzędzi ERGO LINE, cieszącej się niesłabnącą popularnością wśród klientów. W 2018 roku otrzymają oni możliwość zakupu motyki i kultywatora na trzonku. W nadchodzącym sezonie Cellfast wprowadzi również nową linię produktową w kategorii narzędzi. Początkowo pojawią się w niej, narzędzia do kopania, które na tegorocznych targach miały swoją premierę. Będą one rozszerzeniem istniejącej linii IDEAL.
Firma Cellfast już kolejny rok z rzędu prezentuje nowości produktowe na targach spoga+gafa w Kolonii. Obecność firmy na tej największej imprezie branży ogrodniczej na świecie sprawia, że marka Cellfast zdobywa uznanie klientów z coraz odleglejszych krajów. Już dziś produkty firmy Cellfast są dostępne i doceniane w ponad 50 państwach na świecie.
Wszystkie premiery, które były prezentowane w Kolonii zostały dokładnie opisane w najnowszym katalogu firmy Cellfast, który swoją premierę miał na Targach spoga+gafa. Publikacja trafi do rąk krajowych kontrahentów pod koniec tego roku i na pewno będzie doskonałą lekturą dla wszystkich osób związanych z zielonym biznesem.
Więcej informacji na www.cellfast.pl