Marka Bydgoskie Meble z portfolio IMS Group została jednym z głównych sponsorów XIX Bydgoskiego Festiwalu Operowego. Firma wspiera organizację ważnych dla regionu imprez kulturalnych. To jeden z filarów budowania świadomości marki.
Do połowy maja bydgoszczanie mogli podziwiać, aż osiem spektakli w wykonaniu zespołów artystycznych z Polski oraz Niemiec ( SIMONE KERMES i zespół LA FOLIA) i Rosji (Moskiewski Teatr NOWAJA OPERA). W sumie przedstawienia obejrzało ponad 10 000 widzów.
Podczas XIX Bydgoskiego Festiwalu Operowego zorganizowane zostało też V OPEROWE FORUM MŁODYCH czyli prezentacja spektakli w wykonaniu studentów Akademii Muzycznych z Polski i Ukrainy. Przegląd odbywał się na scenie kameralnej w Operze Nova.
– Festiwal Operowy organizowany w Bydgoszczy po raz dziewiętnasty to impreza z bardzo dużą tradycją i o bardzo wysokim poziomie artystycznym – mówi Izabela Lipińska Marketing Manager IMS Group. Jednym z ważnych założeń polityki marketingowej naszych marek jest zaangażowanie w życie regionu – stąd nasza obecność na Bydgoskim Festiwalu Operowym – dodaje na koniec.
To kolejny artystyczny projekt po Cavaliadzie i Motor Show, w który w tym roku zaangażowała się IMS Group.