Firma FAKRO po raz kolejny podjęła współpracę z drużyna narodową, kontynuując rozpoczęte już 10 lat temu wspólne działania. Na mocy podpisanej w sierpniu umowy została Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Kontrakt sponsorski będzie obowiązywał przez najbliższe cztery lata.
– Firma FAKRO to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ta rodzima, globalna firma nadal pozostanie sponsorem Reprezentacji Polski na najbliższe cztery lata i dalej, jako Oficjalny Partner Reprezentacji Polski, będzie wspierać naszą drużynę narodową – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Firma FAKRO powstała w 1991 roku jako spółka prywatna, oparta w stu procentach na polskim kapitale. W ciągu 20 lat z małego, rodzinnego zakładu rozwinęła się w międzynarodową korporację, która dziś zajmuje pozycję wicelidera na światowym rynku okien dachowych. Innowacyjne produkty FAKRO wyznaczają dziś nowe standardy w branży okien dachowych. W skład Grupy FAKRO wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce. – Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej.
Firma FAKRO, sprzedając swoje produkty w ponad 50 krajach reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny – powiedział Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu firmy FAKRO.
W ramach współpracy sponsoringowej firma FAKRO uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej” oraz do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. FAKRO pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.