Na przełomie stycznia i lutego odbyły się dwa ważne w branży budowlanej wydarzenia targowe. Międzynarodowe Targi Poznańskie BUDMA, to czerwona pinezka na mapie spotkań biznesowych – FAKRO rokrocznie uczestniczy w tych targach i prezentuje swoją kompleksową ofertę. W Katowicach natomiast odbyły się targi 4 Design Days (4DD), które ponadto przyciągają grono Architektów, dla których wiedza pozyskana podczas debat i prezentacja nowoczesnych produktów producentów jest równie ważna podczas pracy nad projektami.
Na targach 4DD, które odbyły się w dniach 26-29 stycznia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach, stanowisko FAKRO przybrało elegancką formę i zachwycało designem. Stolarka pionowa INNOVIEW, w tym drzwi przesuwne HST narożne, brama garażowa, markizy przeciwsłoneczne VML Solar zaprezentowane zostały w jednej linii stylistycznej. Ponadto goście odwiedzający targi mogli zobaczyć okno dachowe nowej generacji GREENVIEW z zamontowaną roletą ARZ Komfort. Warto zaznaczyć, że wszystkimi produktami w wersji elektrycznej można sterować za pomocą smartfona z wykorzystaniem Wi-Fi.
Gościem specjalnym na stoisku był promotor markiz FAKRO – arch. Krzysztof Miruć, a jednym z równie ważnych momentów była prezentacja książki o cyklu Mistrzowie Architektury, wydanej przez Stowarzyszenie Architektów Polskich Oddział Katowice. FAKRO jako Partner książki mogło również towarzyszyć i wesprzeć jej premierę.
Zapraszamy do video relacji z targów 4DD, pobrania zdjęć, jak i wirtualnego spaceru po stoisku FAKRO.
Targi BUDMA były natomiast okazją do zaprezentowania kompleksowej oferty stolarki FAKRO. Podczas konferencji zorganizowanej przy współudziale Fundacji Carbon FootPrint przybliżono filozofię GO GREEN, z której wynika wprowadzenie na rynek okien dachowych nowej generacji GREENVIEW. Okna te zostały przebadane pod względem ich śladu węglowego, a w wyniku raportu otrzymały Certyfikat Carbon Footprint Approved. Na stoisku, które otrzymało nagrodę Acanthus Aureus, poza przedstawieniem wymienionych na 4DD produktów, zaprezentowane zostały także sterowane elektrycznie schody strychowe LET oraz okna do dachów płaskich. Jedno z tych okien płaskich DEZ AMZ/Z otrzymało Złoty Medal BUDMA 2023. Nagroda Acanthus Aureus przyznawana jest natomiast wystawcom, którzy najlepiej potrafią zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową – tu FAKRO wyróżniło się komunikacją strategii GO GREEN, a stoisko było przepełnione zielenią i naturalnym drewnem.
Ciekawą prezentacją były produkty obsługiwane głosowo. W strefie smartHome zaprezentowana została integracja różnych produktów innych producentów z ofertą FAKRO w ramach systemu FAKRO smartHome. Wśród nich wyróżnić można kamerę wideo, termostat, czujnik czadu, czy interkom z kamerą.
„Wszelkie wydarzenia targowe są dla nas bardzo ważne i zawsze bierzemy w nich udział. Nawiązujemy kontakty, pogłębiamy relacje i mamy doskonałą okazję do przedstawienia naszej nowoczesnej myśli technologicznej. Stale doskonalimy ofertę i poszerzamy portfel produktów, a możliwość prezentacji ich fizycznego zastosowania, funkcjonalności i wykonania, to nieodzowna część strategii naszej komunikacji z rynkiem.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
Zapraszamy do video relacji z targów BUDMA, pobrania zdjęć oraz wirtualnego spaceru po stoisku FAKRO.