Międzynarodowe wydarzenia branży ceramicznej, takie jak Targi CERSAIE, każdego roku wyznaczają trendy we wzornictwie i designie użytkowym. Podobnie jak w poprzednich latach, w Bolonii nie mogło zabraknąć polskiego reprezentanta, Ceramiki Paradyż. Firma zaprezentowała wiele nowości produktowych, które – pod względem designu, jakości i zastosowanych technologii – konkurują z ofertą największych producentów na świecie.
Targi płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek CERSAIE to największe tego typu międzynarodowe wydarzenie. Każdego roku przyciąga ponad 100 tysięcy zwiedzających! Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 22-27 września i zgromadziła aż 942 wystawców z 38 krajów. Wśród nich – już po raz 13. – znalazła się Ceramika Paradyż. Targowe stoisko o nieprzypadkowej nazwie High Level Gallery zainspirowane było ponadczasowym minimalizmem. Podzielona na strefy, awangardowa bryła konstrukcji nawiązywała do estetyki najbardziej prestiżowych współczesnych galerii sztuki na świecie – londyńskiej Roca Gallery Design czy UOL Edge Gallery / Ministry of Design w Singapurze. Płytki ceramiczne Grupy Paradyż potraktowane zostały natomiast jako osobne dzieła sztuki – multiplikowano je artystycznie. Ekspozycja najnowszych produktów z portfolio firmy odbyła się według zasady „minimum formy dla maksymalnego wyrazu treści”, co pozwoliło stworzyć doskonałą przestrzeń do dyskusji i obcowania z designem najwyższej jakości.
Targi CERSAIE to wydarzenie, które ma moc wyznaczania trendów we wzornictwie. W tym roku mogliśmy między innymi podziwiać, jak rozwinął się trend nawiązujący do drewna i cementu. Nowością były inspiracje powierzchniami metalowymi, a wśród kolorów królowały szarości i rdzawy odcień brązu. Swoją kontynuację znalazła surowość betonu i styl vintage z początku XX wieku. Podczas targów zachwycały także kafle klinkierowe – ozdabiane drukiem cyfrowym czy dostępne w niestandardowym formacie heksagonu. Wiele tych świeżych inspiracji można już odnaleźć w najnowszych propozycjach Ceramiki Paradyż na 2014 i 2015 rok – komentuje Beata Dela, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż.
W tym roku swą premierę na Targach CERSAIE miało ponad 30 kolekcji Ceramiki Paradyż, a wśród nich między innymi nowoczesna Tigua By My Way z dekoracjami nawiązującymi do tradycyjnej hiszpańsko-afrykańskiej majoliki, pozornie surowa Explorer, „dębowa” House, pełna unikatowych struktur Adilio czy czerpiąca z piękna kamieni naturalnych płytka Surazo.
Zapraszamy na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com.