• Szkło profilowe marki Pilkington w finale konkursu „Dobry Wzór 2013”
  • Szkło profilowe marki Pilkington w finale konkursu „Dobry Wzór 2013”
  • Szkło profilowe marki Pilkington w finale konkursu „Dobry Wzór 2013”

Szkło profilowe marki Pilkington w finale konkursu „Dobry Wzór 2013”

Dwa nowe typy szkła profilowego marki Pilkington: Pilkington Profilit™ Slim Line i Pilkington Profilit™ Micro zostały zakwalifikowane do finału konkursu „Dobry Wzór 2013” w kategorii „nowe materiały produkcyjne”. Zwycięzcy i laureaci konkursu organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie zostaną wyłonieni już 24 października br.

Konkurs „Dobry Wzór” jest organizowany przez warszawski Instytut Wzornictwa Przemysłowego od 1993 r. Co roku eksperci Instytutu wyróżniają nie tylko produkty o doskonałym wzornictwie, ale również usługi najlepiej dopasowane do potrzeb konsumentów. W tegorocznej, jubileuszowej edycji konkursu, wybrane produkty i usługi konkurują ze sobą w siedmiu kategoriach: dom, praca, sfera publiczna, usługi, nowe technologie i nowe materiały produkcyjne. Wśród niemal 100 produktów i usług zakwalifikowanych do finału konkursu znalazły się również dwa typy szkła profilowego marki Pilkington: Pilkington Profilit™ Slim Line i Pilkington Profilit™ Micro. Rywalizują one z czterema innymi produktami w kategorii „nowe materiały produkcyjne”.
„Produkty szklane marki Pilkington opracowywane są z myślą o architektach i projektantach, dlatego cechują się najwyższymi standardami wzorniczymi” – mówi Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej w NSG Group, właściciela marki Pilkington. „Subtelne i eleganckie wzory szkła profilowego Pilkington Profilit™ dają projektantom nieograniczone możliwości kreacji, pozwalając na realizacje artystycznych wizji. Cieszymy się, że kapituła konkursu «Dobry Wzór» doceniła design naszych produktów”.

Dwa typy szkła profilowego marki Pilkington, które znalazły się w gronie finalistów tegorocznego konkursu, zostały wprowadzone na rynek w 2011 r. Pilkington Profilit™ Micro charakteryzuje się nieregularną strukturą powierzchni w postaci gęsto rozmieszczonych małych punktów przypominających ziarenka piasku. Z kolei na powierzchni szkła Pilkington Profilit™ Slim Line umieszczono liniowy regularny wzór. Takie zróżnicowanie ornamentów umożliwia kreowanie oryginalnych elewacji oraz wnętrz obiektów, zapewniając użytkownikom poczucie komfortu i prywatności. Jednocześnie wzorzysta szklana powierzchnia urozmaica przestrzeń, nie ograniczając dostępu światła dziennego. Obydwa typy szkła profilowego są dostępne w wersji o obniżonej zawartości żelaza (bez charakterystycznego zielonkawego zabarwienia) oraz w wersji piaskowanej, co dodatkowo rozszerza wachlarz artystycznych możliwości.
Finał konkursu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego odbędzie się 24 października 2013 r. Międzynarodowe jury wyłoni wówczas laureatów w każdej z siedmiu kategorii, przyznając zwycięzcom nagrody „Dobry Wzór 2013”. Najlepszy produkt lub usługa otrzyma prawo posługiwania się znakiem „Wzór Roku 2013”. Po ogłoszeniu wyników konkursu w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie zostanie zorganizowana wystawa wszystkich produktów i usługi zakwalifikowanych do tegorocznego finału. Ekspozycja, podczas której będzie prezentowane m.in. szkło profilowe marki Pilkington, potrwa od 25 października do 8 grudnia 2013 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.