Rusza międzynarodowa kampania reklamowa smartfonów Sony

Kampania promująca markę Sony prezentuje ofertę smartfonów Sony Xperia™. “Made of Imagination” to hasło kampanii prasowej i telewizyjnej. Wes Anderson opracował i wyreżyserował reklamę telewizyjną

Rozpoczyna się światowa kampania reklamowa, która przedstawi klientom pierwsze smartfony Sony z serii Xperia. Ta szeroko zakrojona kampania reklamowa promująca markę prowadzona przez Sony Mobile Communications, podkreśla wejście marki Sony na rynek smartfonów. Zwraca też uwagę na unikalne możliwości multimedialnej rozrywki opracowane przez Sony, które nabrały życia dzięki smartfonom Xperia.

Kampania “Made of Imagination” zostanie zainaugurowana w sobotnią noc 60-sekundową reklamą wyreżyserowaną przez nominowanego do Academy Awards® Wesa Andersona. Jest to pierwsza faza kampanii “ Made of Imagination”, która docelowo obejmie telewizję, prasę, media cyfrowe, sprzedaż internetową i detaliczną i będzie emitowana przez cały rok 2012.

Steve Walker, Dyrektor Generalny ds. Marketingu w Sony Mobile Communications powiedział: “Smartfony Xperia stanowią kamień milowy, jeżeli chodzi o możliwości rozrywki stworzone przez Sony. Chcieliśmy stworzyć kampanię, która prawdziwie oddałaby charakter Sony i byłaby kampanią unikalną, pozostającą w pamięci, poruszającą ciekawość i wyobraźnię odbiorców. Kampania “Made of Imagination” pokazuje, że smartfony Xperia nie składają się tylko z mikroprocesorów i chip’ów pamięci – są one opracowane tak, aby pozwolić klientom na korzystanie z ich własnej kreatywności i wyobraźni, aby otrzymali takie możliwości, jakie ich interesują i ekscytują.”

Światowa kampania reklamowa “ Made of Imagination”, opracowana przy współpracy z naszymi partnerami: McCann Worldgroup, PHD i LBi, ucieleśnia jedyne w swoim rodzaju podejście do wzornictwa i potrzeb użytkownika w dziedzinie rozrywki, oferowane w świecie Sony i widoczne na przykładzie smartfonów Xperia.

Przy tworzeniu reklamy telewizyjnej reżyser Wes Anderson sięgnął do inspiracji, jaką jest dziecięca wyobraźnia. Scenariusz oparty został na dosłownym przekazaniu myśli ośmioletniego chłopca. Reżyserowi towarzyszył zespół animatorów, scenografów i twórców lalek. Reklama, w której zastosowano techniki animacji o nazwie “stop motion”, rozsławione przez filmowe hity takie jak “Koralina” i “Fantastyczny pan lis”, przenosi na ekran wizję chłopca, w której smartfony Xperia nagle ożywają. Muzykę do tej reklamy stworzył Jonsi z islandzkiej grupy Sigur Ros. Mały podgląd tej produkcji można obejrzeć tutaj: http://bit.ly/FQcTPU.

Kampania prasowa przekazuje możliwości multimedialnej rozrywki stworzonej przez Sony, dzięki którym użytkownicy mogą: Grać, Oglądać, Słuchać i Tworzyć. Każda koncepcja przedstawiona jest jako połączenie niepowtarzalnych modeli, zarówno zaczerpniętych swobodnie z wyobraźni, jak i rzeczywistych, skonstruowanych ręcznie tak, aby zademonstrować to, co znajduje się we wnętrzu smartfona. Na przykład dla koncepcji “Słuchanie” stworzono obraz gitary o kształcie smartfona Xperia. Sony Mobile Communications zaangażował znanego, utalentowanego fotografa Carla Kleinera, aby wykonał zdjęcia.

Sony Mobile Communications niedawno wprowadził na rynek smartfony Xperia U i Xperia P, które dołączyły do flagowego smartfona Xperia S z serii NXT. Te nowe smartfony Xperia łączą bardzo oryginalne wzornictwo z najwyższej jakości technologią rozrywkową, a także z potężnymi możliwościami działania, jakich odbiorcy oczekiwaliby od smartfona firmy Sony. Seria smartfonów Xperia NXT zapewnia także dostęp do Sony Entertainment Network* – portalu internetowego, na którym użytkownicy znajdą najwyższej jakości materiały rozrywkowe, takie jak muzyka, filmy, programy telewizyjne i inne, a wszystkie dostępne z jednego, dogodnego konta.

Prasowa kampania reklamowa aktualnie debiutuje na rynkach całej Europy, a jej zasięg obejmie niedługo cały świat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.