Białe meble na wysoki połysk, elementy wykończeniowe w kolorze miodowego drewna, skórzane wygodne kanapy i telewizory plazmowe na ścianach – to nie opis nowoczesnego mieszkania, ale… salonu oferującego podłogi i drzwi. RuckZuck, jedna z największych w Europie sieci sprzedaży produktów marki Classen, otwiera pierwszy w Polsce multimedialny salon. Sklep na miarę XXII wieku można odwiedzać już od października w Warszawie.
Nowy, multimedialny salon RuckZuck powstaje w Parku Handlowym Targówek w Warszawie przy ulicy Malborskiej. Na ponad 500 m2 znajdzie się m.in. pierwsze w Polsce pomieszczenie projekcyjne, w którym – za pomocą aplikacji na tablecie i jednego kliknięcia – można zobaczyć wybraną podłogę. Laserowy rzutnik wyświetli podłogę pod naszymi stopami ze wskazanej przez nas kolekcji paneli, dając efekt tej faktycznie położonej.
W salonie znajdą się również cztery stanowiska z multimedialnymi konfiguratorami, czyli wygodne boksy multimedialne, w których można usiąść z całą rodziną i za pomocą aplikacji na tablecie dopasowywać podłogę i drzwi do przygotowanych w programie aranżacji. Te będą się wyświetlały na dużych monitorach również zainstalowanych w boksach. Każdy produkt w aplikacji posiada indywidualny numer, za pomocą którego już w kolejnych punktach w salonie można zobaczyć tę podłogę na żywo. Panele podłogowe w nowym salonie RuckZuck będzie można wybierać na 12 stanowiskach z wysuwanymi wzornikami podłóg. Każde ze stanowisk wyposażone zostanie bowiem w tablet, na którym wyświetlać się będą informacje o kolekcjach, dane techniczne produktów oraz atrakcyjne aranżacje i wizualizacje.
– Multimedialne rozwiązania, które wprowadziliśmy do nowego salonu mają ułatwić naszym klientom zakupy. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ciężko jest zdecydować o wyborze podłogi na podstawie jednej deski. Dzięki specjalnie przygotowanemu pokojowi projekcyjnemu oraz multimedialnym konfiguratorom już w sklepie możemy szukać inspiracji i wybierać kolorystycznie pasujące do siebie produkty – mówi Katarzyna Śliwińska, kierownik działu marketingu w RuckZuck. – Nowoczesne technologie, tablety i multimedia to już nieodłączny element naszego życia. Podążając za trendami, postanowiliśmy je też nieco wyprzedzić i stworzyć salon na miarę XXII już wieku.
Nowy salon RuckZuck to designerski, zaprojektowany z dbałością o każdy detal sklep, na pierwszy rzut oka przypominający ekskluzywny showroom. Wnętrze zostało wyposażone w białe ekspozytory z wysuwanymi wzornikami podłóg, skórzane wygodne białe kanapy i telewizory plazmowe na ścianach. Skrzydła drzwiowe zostały wyeksponowane w czarnych, matowych i podświetlanych boksach, a wnętrza stanowisk z multimedialnymi konfiguratorami zdobione kolorem miodowego drewna. Za projekt sklepu odpowiada uznana pracownia architektoniczna z Warszawy.
Salony RuckZuck oferują najszerszy na rynku wybór podłóg laminowanych, drzwi wewnętrznych oraz materiałów wykończeniowych cenionej na rynku firmy Classen. Decyzję o zakupie odpowiednich modeli i wzorów ułatwiają fachowe porady pracowników RuckZuck. W ramach kompleksowej obsługi klienta, punkty RuckZuck oferują również transport oraz montaż zakupionych podłóg i drzwi.
Pierwsi klienci mogą skorzystać z oferty nowego sklepu już w październiku.