Akademia Smaku z kuchni wychodzi wprost „na salony”. Kulinarny portal marki Bosch prowadzony do tej pory pod okiem Mateusza Gesslera, przechodzi metamorfozę i urządza się na nowo. Receptą na stworzenie niejednej wysmakowanej przestrzeni podzieli się z nami nowy ambasador marki – Dorota Szelągowska.
Doskonały smak to nie tylko kwestia dobrego przygotowania potrawy. Wysmakowana może być również przestrzeń wokół nas. Kuchnia to szczególne miejsce, w którym łączy się świat kulinariów ze światem designu. Odpowiednie wyważenie tych dwóch kwestii często stanowi dla nas duże wyzwanie. Dlatego już teraz o najlepszy smak potraw, ale też nienaganny styl całego mieszkania zadba wyjątkowy duet – wieloletni ambasador marki Bosch, Mateusz Gessler, oraz ekspertka od urządzania wnętrz – Dorota Szelągowska.
Każdy dom ma swoje smaki. To zapach, wygląd, skojarzenia, podróż w czasie i powrót do konkretnych miejsc. W 2019 roku Akademia Smaku marki Bosch przechodzi metamorfozę i zostanie podzielona na dwie równorzędne sekcje, w których użytkownicy znajdą wartościowe treści dotyczące zarówno kulinariów, jak i urządzania. Za część dotyczącą smaku oraz przygód kulinarnych niezmiennie będzie odpowiadał Mateusz Gessler. Nie zabraknie także pysznych filmików Tomka Lacha. Z kolei część stylowych i funkcjonalnych wnętrz będzie należała do Doroty Szelągowskiej.
Marka Bosch dla wszystkich użytkowników portalu www.akademiasmaku.pl przygotowała też specjalną niespodziankę. Na stronie dostępna będzie relacja z procesu urządzania prywatnej kuchni Mateusza Gesslera. Trzeba przyznać, że aranżacja takiego pomieszczenia osobie, która na co dzień zajmuje się gotowaniem, stanowi nie lada wyzwanie, jednak Dorota Szelągowska postanowiła je podjąć, a efektami współpracy ambasadorowie marki podzielą się na stronie Akademii Smaku.
Akademia Smaku w odświeżonej formie to wyjątkowe miejsce w sieci gdzie świat kulinariów przenika się ze światem wnętrz. Dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli poznać wszystkie wymiary smaku i otrzymają jeszcze więcej inspiracji oraz porad ekspertów, które z powodzeniem będą mogli zastosować u siebie w domu.
Działania zaplanowane są na cały rok. Za opracowanie strategii komunikacji, konceptu kreatywnego, komunikacji mediowej, w tym zakup mediów oraz obsługę social media w ramach projektu odpowiada agencja INSIGNIA.