Nie było Was na Ambiente 2017 największych na świecie targach dóbr konsumpcyjnych, które odbyły się we Frankfurcie w dniach 10-14 lutego 2017 roku? Nie szkodzi. Zapraszamy do platformy StandOUT. Ambiente 2017 – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy w branży wystawienniczej, który promuje polskie firmy i ofertę produktową zaprezentowaną przez polskich wystawców targów Ambiente 2017.
Nawet jeżeli odwiedziliście te wspaniałe targi to z pewnością nie dotarliście do wszystkich polskich firm. A oferta polskich wystawców niezmiennie od lat cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających Ambiente, których w roku 2017 było ponad 142 000.
Wśród 4454 wystawców z 96 krajów zaprezentowały się 64 firmy z Polski. Wystawiane na targach produkty obejmowały nakrycia stołów, akcesoria kuchenne, artykuły gospodarstwa domowego, przedmioty do degustacji i eleganckich kolacji przy winie, a także inne akcesoria domowe, wyposażenie wnętrz oraz upominki. Targi podzielone były tematycznie na branże: DINING – dekoracje i nakrycia stołowe, GIVING – prezenty i upominki oraz LIVING – pomysły dla mieszkań i domów.
Zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat polskich wystawców i ich produktów. Głównym założeniem StandOUT. jest promocja marek i produktów polskich wystawców największych targów w Europie i w Polsce jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.
Do finału 39. Edycji StandOUT. Ambiente 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace zaprosili 42 polskie firmy. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. Ambiente 2017 zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (16.02-2.03.17r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 23 marca br. Zapraszamy do wyrażania opinii!
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 37 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 93 000 głosów.