Deftrans to lider na polskim rynku mebli łazienkowych. Rodzinne przedsiębiorstwo z polskim kapitałem, dzięki efektywnemu zarządzaniu oraz inwestycjom w nowoczesne rozwiązania produkcyjne w ciągu 16 lat osiągnęło stabilną pozycję i zasłużoną renomę zarówno na polskim rynku, jak i wśród licznych zagranicznych odbiorców. Dziś stawia sobie kolejne ambitne cele w zakresie rozwoju, a pierwszym etapem ich realizacji jest wprowadzenie marki produktowej Defra.
Założona w 1996 roku przez rodzinę Defratyka firma szybko odniosła sukces koncentrując się na produkcji mebli łazienkowych. Dynamiczny rozwój i rosnący popyt na produkty Deftransu skłonił właścicieli do podjęcia decyzji o przeniesieniu zakładu produkcyjnego do Odolanowa w woj. wielkopolskim, jego rozbudowie i wyposażeniu w nowoczesny park maszynowy. Dziś przestronne hale i wzorowo zorganizowana produkcja wzbudzają uznanie kontrahentów firmy i odwiedzających ją gości. Deftrans to nowoczesna polska firma, która może być przykładem rynkowego sukcesu. Zespół Deftrans składa się z ponad 300 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. To pozwala produkować jej ponad 30 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca i znajdować odbiorców swoich wyrobów w ponad 30 krajach świata. Aktualnie na eksport trafia około 50% produktów firmy.
Dziś firma produkuje meble zarówno na zamówienie swoich polskich i zagranicznych kontrahentów, jak i pod własną marką Defra, stworzoną od nazwiska właścicieli. Marka Defra obejmuje wszystkie serie mebli tworzone na podstawie własnych wzorów, produkowane na rynek polski i zagraniczny.
„Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie marki produktowej, żeby usystematyzować naszą bardzo szeroką i zróżnicowaną ofertę i rozdzielić wzory produkowane na zlecenie od tych, które sami tworzymy i proponujemy naszym klientom. Ponadto zdajemy sobie sprawę, że nasze know-how, park maszynowy i moce produkcyjne pozwalają równolegle do naszej obecnej produkcji wytwarzać meble bardzo wysokiej jakości, dedykowane do wyższego segmentu rynku. Wprowadzenie już teraz wyraźnej segmentacji naszej oferty pozwoli nam w przyszłości pomyśleć o takim kierunku rozwoju. – mówi Grzegorz Leszczuk, dyrektor handlowy firmy Deftrans.
Marka Defra i jej identyfikacja nawiązują bezpośrednio zarówno do nazwiska właścicieli firmy, jak i do dotychczasowego wizerunku firmy Deftrans. Firma zachowa swoją nazwę wyłącznie na potrzeby dokumentacji handlowej i prawnej, natomiast wszelkie jej działania marketingowe i wizerunkowe będą prowadzone pod marką Defra.