Dla blisko 80% Polaków kawa jest jednym z trzech kluczowych elementów udanego poranka – tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie marki De’Longhi. Mimo, że doceniamy pozytywny wpływ kawy na nasze życie, aż 40% respondentów rezygnuje z niej rano w domu, tłumacząc się przede wszystkim brakiem czasu. Wpisując się w styl życia konsumentów, firma De’Longhi wprowadza na polski rynek serię ekspresów automatycznych PrimaDonna Elite. To pierwsze urządzenia tej marki sterowane aplikacją mobilną.
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w marcu br. przez niezależny instytut badawczy na zlecenie De’Longhi, 61% ankietowanych rozpoczyna dzień od porannej kawy w domu. Zdaniem odpowiednio 76% i 71% respondentów, kawa daje energię do działania oraz wprawia w lepszy nastrój. Tym samym dla blisko 80% Polaków, kawa jest jednym z trzech niezbędnych elementów udanego poranka.
Jednak współczesny styl życia nie zawsze pozwala nam cieszyć się poranną kawą w domowym zaciszu. 71% ankietowanych deklaruje, że spędza rano w domu nie więcej niż godzinę od pobudki, a 11% mniej niż 30 minut. Aż 40% spośród osób regularnie pijących kawę przyznaje, że rezygnuje z wypicia kawy w domu przede wszystkim ze względu na brak czasu (60%). Wydaje się zatem, że oszczędność czasu jest jednym z kluczowych czynników decydujących o tym, czy rozpoczniemy dzień od kawy w domu.
Łącząc intuicyjne sterowanie, szerokie możliwości personalizacji oraz zaawansowane technologie, ekspres De’Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.75.MS doskonale wpisuje się w styl życia współczesnych konsumentów. Urządzeniem można sterować przy pomocy wygodnego dotykowego panelu sterowania o przekątnej 4,3 cala oraz aplikacji mobilnej Coffee Link, dostępnej na urządzenia z systemem iOS i Android. Dzięki temu kawę można w wygodny sposób przygotować z dowolnego miejsca w domu.
De’Longhi PrimaDonna Elite oferuje bogatą paletę kaw, w tym 4 kawy czarne oraz 7 mlecznych. Dodatkowo, model ECAM 650.75.MS jest wyposażony w oddzielną karafkę do przygotowania gorącej czekolady. Każdy z predefiniowanych przepisów kawowych może być zmodyfikowany tak, by trafić w gust osoby pijącej. Zmienić można moc kawy, objętość kawy oraz mleka a także temperaturę podania. Co więcej, dzięki aplikacji mobilnej można od podstaw stworzyć nawet 6 własnych przepisów, zamieniając się tym samym w profesjonalnego baristę.
– Współcześni konsumenci traktują smartfony jak swój drugi mózg. Co piąty z nas sięga po telefon natychmiast po przebudzeniu a ponad połowa – w ciągu pierwszych 15 minut. Właśnie z myślą o takich konsumentach stworzyliśmy linię De’Longhi PrimaDonna Elite. Teraz, w przerwie między sprawdzaniem poczty e-mail a przeglądaniem wiadomości z kraju i ze świata, mogą oni w prosty sposób zaparzyć swoją ulubioną kawę – przekonuje Anna Sikorowicz, Associate Brand Manager De’Longhi.
Ekspresy z linii PrimaDonna Elite wyposażono również w kluczowe technologie, które sprawiają, że urządzenia De’Longhi są doceniane przez miliony konsumentów na całym świecie. Za zmielenie ziaren odpowiada cichy, stalowy młynek żarnowy z najszerszą na rynku, 13-stopniową regulacją grubości mielenia. System grzewczy dwóch Termobloków przyśpiesza przygotowanie napoju oraz zapewnia optymalną temperaturę zarówno parzenia kawy, jak i spieniania mleka. Sercem obu urządzeń z linii De’Longhi PrimaDonna Elite jest bezprzewodowy blok zaparzający, którego konstrukcja pozwala cieszyć się perfekcyjnym smakiem i aromatem kawy przy każdym parzeniu. Miłośnicy kaw mlecznych bez wątpienia docenią także opatentowany automatyczny system spieniania mleka LatteCrema, gwarantujący idealnie puszystą i kremową piankę mleczną.
PrimaDonna Elite czerpie z najlepszych wzorców włoskiego designu i wyróżnia się jakością wykonania. Błyszcząca oraz szczotkowana stal, w połączeniu z prostą, klasyczną formą, nadaje ekspresowi unikalnego charakteru i sprawia, że będzie on ozdobą każdej kuchni.