„Wnętrze z wyobraźnią” – ruszyła druga edycja konkursu Knauf AMF

1 lipca wystartowała druga edycja konkursu „Wnętrze z wyobraźnią” organizowanego przez firmę Knauf AMF. Nowością tegorocznej edycji są dwie ścieżki rywalizacji – osobna dla profesjonalnych architektów i dla studentów kierunków architektonicznych.

Konkurs „Wnętrze z wyobraźnią” to wspólna inicjatywa marek AMF i Heradesign należących do Knauf AMF, jednostki biznesowej w grupie Knauf. Po sukcesie organizacyjnym pierwszej edycji konkursu, która odbyła się w 2013 roku, zdecydowano się na jego kontynuację.
Pierwsza edycja naszego konkursu cieszyła się wielkim zainteresowaniem projektantów. Otrzymaliśmy bardzo dużo ciekawych i inspirujących prac, które były dla nas także motywacją do szukania nowych produktów i rozwiązań odpowiadających kreatywności twórców. Teraz szukamy nowej porcji inspiracji, dlatego zdecydowaliśmy się organizację kolejnej edycji konkursu „Wnętrze z wyobraźnią”– mówi Krzysztof Szczepaniak, dyrektor polskiego przedstawicielstwa firmy Knauf AMF.
Ideą konkursu „Wnętrze z wyobraźnią” jest prezentacja przez architektów najbardziej kreatywnych rozwiązań z zastosowaniem produktów Knauf AMF. Nowością w tegorocznej edycji jest osobna rywalizacja „dorosłych” architektów i studentów kierunków architektonicznych.
Zadaniem studentów będzie zaprojektowanie aranżacji wnętrz na podstawie zdjęć dostępnych na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl, lub własnego autorstwa. Nagradzane będą najbardziej kreatywne pomysły projektowe. Jedynym ograniczeniem jest konieczność uwzględnienia w pracach przynajmniej jednego produktu z asortymentu marek AMF i Heradesign. Na zwycięzców czekają trzy nagrody w postaci designerskich tabletów Lenovo Yoga Tablet 2 (10”).
Podczas, gdy w rywalizacji akademickiej najważniejsze będą idee, „dorośli” architekci będą chwalić się swoimi realizacjami. W rywalizacji profesjonalistów oceniane będą bowiem zdjęcia już zrealizowanych obiektów, w których wykorzystano produkty Knauf AMF. Autorzy najciekawszych realizacji zostaną nagrodzeni trzema wyjazdami na La Biennale di Venezia 2015. Wycieczka będzie połączona ze zwiedzaniem fabryki Heradesign w Austrii.
Konkurs rozpoczął się 1 lipca i potrwa do 15 września. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez specjalne jury składające się z ekspertów firmy Knauf AMF.

Harmonogram konkursu:
1 lipca – rozpoczęcie konkursu
15 września – ostatni dzień nadsyłania prac konkursowych, zakończenie konkursu

Regulamin oraz więcej informacji o konkursie, dostępne są na stronie www.wnetrzezwyobraznia.com.pl.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *