• JANPOL z godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 5 -lecia
  • JANPOL z godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 5 -lecia

JANPOL z godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 5 -lecia

Materacy JANPOL została wyróżniona godłem Lidera Jakości 5-lecia 2011-2016 w niezależnym plebiscycie klientów. Ponad 12 tys. respondentów wzięło udział w badaniu, z którego wynika, że Fabryka Materacy JANPOL jest liderem wśród producentów swojej branży w Polsce.

Producent Materacy JANPOL znalazł się w elitarnym gronie firm wyróżniających się silną marką, które uhonorowano tytułem „Konsumenckiego Lidera Jakości – Lider 5-lecia 2011-2016”. Jest on przyznawany w oparciu o wyniki badań z ostatnich pięciu lat – to bezwzględny wskaźnik wysokiej jakości i zaufania klientów.

Najwyższe standardy kluczem do sukcesu

Program Konsumencki Lider Jakości jest prowadzony przez redakcję. Strefy Gospodarki, dodatku biznesowego do Dziennika Gazety Prawnej. To ogólnopolskie przedsięwzięcie, którego celem jest wyłonienie najlepszych polskich przedsiębiorców w swoich branżach. Podstawą do przyznania tytułu lidera są wyłącznie opinie konsumentów. – Warunki przyznawania odznaczenia „Lider Jakości” sprawiły, że tym bardziej jesteśmy zadowoleni, iż to właśnie Fabryka Materacy JANPOL zdobyła taki tytuł. Sukces potęguje fakt, że zostaliśmy wytypowani, jako czołowy producent materacy w okresie 2011 -2016. To utwierdza nas w przekonaniu, że postawienie na najwyższą jakość w każdym segmencie firmy jest najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu, którego miarą jest zadowolenie klientów. To oni są dla nas najważniejsi, dlatego cieszymy się, że cenią nasze produkty i darzą nas zaufaniem – mówi Witold Kopeć, Prezes Zarządu Fabryki Materacy JANPOL…

Janpol – synonim wypoczynku i wygody

Konsumenci wskazali w badaniu, że materace Janpol są dla nich najwygodniejsze, najbardziej solidne i przyjazne dla zdrowia. Docenili duży wybór i podkreślili, że mają zaufanie do polskiego producenta. – Badanie pokazało także, z czym kojarzy się klientom nasza marka. Okazuje się, że dla większości z nich „Janpol” to synonim miękkościkomfortu, wypoczynku i wygody. Cieszy nas również fakt, że nasza firma funkcjonuje w świadomości konsumentów jako polski producent – zauważa Witold Kopeć.
W badaniu wzięło udział 12 tys. osób. Wypełniały ankiety, rozmawiały z ekspertami, oceniały produkty. – Zakrojony na krajową skalę plebiscyt Laur Konsumenta jest dla nas namacalną odpowiedzią, które produkty i usługi są obecnie najbardziej cenione w swojej grupie. Zdobycie zaszczytnego godła jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, nie osiadamy jednak na laurach. Wysoka jakość produktów Fabryki Materacy JANPOL stała się standardem realizowanym na co dzień, dlatego też nie możemy oczekiwać za nią pochwał, jednocześnie pamiętając, iż jakość łatwiej „zdobyć” niż „utrzymać”, zatem nasze większe skupienie jest zorientowane na to właśnie działanie – zapewnia Witold Kopeć, Prezes Zarządu Fabryki Materacy JANPOL.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *