• RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi
  • RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi

RuckZuck – pierwszy multimedialny salon podłóg i drzwi

RuckZuck to pierwszy w Polsce multimedialny salon oferujący podłogi i drzwi. Nie tylko interaktywne konfiguratory, stanowiska z iPadami oraz dostęp do aplikacji wnętrzarskich sprawiają, że jest wyjątkowy. To, co go szczególnie wyróżnia to ekskluzywne wnętrze, które zachęca do odwiedzin.

Powierzchnia sklepu wynosi ponad 500 m kw., co pozwoliło na rozsądne podzielenie i zaplanowanie przestrzeni. Celem głównym było odpowiednio wyeksponowane produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znajdować wszystko to, co ich interesuje. Tego zadania podjęła się warszawska pracownia architektoniczna 81.WAW.PL. – Projektując salon postawiliśmy na jasny i klarowny podział wnętrza, aby klienci z łatwością się po nim poruszali – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.
Kolorystyka wnętrza i materiały wykończenia to kwintesencja nowoczesnego stylu. Dominują dwie barwy – czarny to tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi, natomiast biały stanowi centrum showroomu. Duże boksy zostały obłożone laminatem hpl w połysku, reszta jest wykończona w półmacie.

– Centrum ekspozycji salonu stanowią boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor stojący w tylnej części sklepu – jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu. W centralnej części kubika, w zupełnie zaciemnionym pomieszczeniu, zainstalowano rzutnik multimedialny. W tym miejscu za pomocą iPada mamy możliwość obejrzenia dowolnej podłogi z oferty salonu, a jej obraz zostanie wyświetlany na podłodze w skali 1:1 w rozmiarze 2 x 2 m. W bocznych częściach boksu znalazło się także dodatkowe miejsca na ekspozycję listew łączących, sztukaterii oraz próbek fornirów. W pozostałych kubikach umieszczono ladę oraz konfigurator wnętrz, w którym znajdują się iPady ze oprogramowaniem pozwalającym na wyposażenie swojego wnętrza w produkty dostępne w sklepie. Stworzona w ten sposób aranżacja będzie wyświetlana na ekranie tv.
Po prawej stronie od wejścia umieszczono oświetlone przez napinany sufit wnęki z ekspozycją podłóg – w sumie 88 różnych modeli. Lewa część wystawy jest lustrzanym odzwierciedleniem prawej, różnią się jedynie asortymentem. W tej części znalazło się 66 modeli drzwi, dodatkowo na końcu salonu jest ściana, na której znajdują się dwa rodzaje drzwi przesuwnych oraz modele specjalistyczne – wieloskrzydłowe i zewnętrzne. W showroomie wydzielono także miejsce na wzorniki podłóg. Próbniki w formie prostopadłościanów umieszczono w dwóch rzędach, po bokach lady – w sumie ustawiono ich 8. W każdym z nich mieści się 40 próbek podłóg, które możemy obejrzeć wysuwając szuflady. Na każdym kubiku umieszczony jest iPad, na którym przeczytamy szczegółowe informacje o konkretnej próbce podłogi.
Salon RuckZuck jako pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce wyznacza kierunek, w którym powinny podążać salony oferujące wykończenia wnętrz. Multimedia i możliwość wizualizacji wnętrza to przyszłość branży. Z kolei wystrój i aranżacja salonu to najlepsza wizytówka oferowanych produktów, za czym stoi pracownia architektoniczna 81.WAW.PL.

One comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *