• KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce
  • KLUDI od 25 lat w Polsce

KLUDI od 25 lat w Polsce

Polska spółka KLUDI w tym roku świętuje jubileusz 25-lecia. Konsekwentny rozwój firmy zaowocował silną pozycją KLUDI w Polsce oraz wpłynął na sukces całej Grupy KLUDI w Europie Środkowo-Wschodniej.

Historia KLUDI w Polsce sięga 25 lat. W kwietniu 1992 roku firma stała się pierwszą zachodnią spółką z branży sanitarnej w kraju. Sukces rynkowy firmy zdecydował o budowie fabryki w Opolu. Ta inwestycja otworzyła drogę do dalszego szybkiego rozwoju firmy, szczególnie w zakresie obsługi rynków Europy Środkowo-Wschodniej.

Ekspansja na wschód oznaczała w praktyce budowanie rynków zbytu od podstaw – jak w przypadku Ukrainy. Pierwsze kontakty handlowe nawiązywane stopniowo od roku 1998 we wschodnich regionach, przekształciły się w przedstawicielstwo KLUDI z siedzibą w Kijowie. Dziś rynek ukraiński posiada rozwiniętą sieć dystrybucji i mocny zespół handlowców. Podobną ścieżkę przeszło przedstawicielstwo KLUDI w Rosji oraz pozostałych krajach Wspólnoty Niepodległych Państw, w których z powodzeniem udaje się budować zaawansowaną, nowoczesną sieć sprzedaży. Kolejnym etapem rozwoju polskiej spółki KLUDI było przejęcie w 2016 roku odpowiedzialności za rynki Europy Centralnej – Czechy i Słowację. To naturalny etap rozwoju oparty o wcześniejsze sukcesy rynkowe firmy.

O sile firmy decydują ludzie, którzy ją tworzą. KLUDI to doświadczony zespół, w którym prawie 70% stanowią osoby pracujące w firmie 10 lat i dłużej. W tym roku, spośród kilkudziesięcioosobowej załogi, aż 12 pracowników będzie mogło pochwalić się stażem minimum 20-letnim. Wieloletnie doświadczenie i przyjazna atmosfera pracy przekładają się na wysoką jakość serwisu i obsługi klienta, z których słynie spółka KLUDI.

Ostatnie 25 lat dla polskiej spółki KLUDI były pełne wyzwań i nowych doświadczeń wobec zmieniających się, często trudnych sytuacji rynkowych. Doskonały produkt, kompleksowa obsługa klienta, wysokiej klasy serwis posprzedażowy, profesjonalny marketing i umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się trendy na rynku to filary, na których opiera się renoma firmy. To jednocześnie podstawa dalszego rozwoju i wyników w kolejnych latach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.