Electrolux – godny zaufania

Electrolux po raz kolejny został laureatem Kryształowego godła Marki Godnej Zaufania w europejskim badaniu European Trusted Brands. Produkty Electrolux zostały wyróżnione w kategorii „Urządzenia AGD”. Gala wręczenia nagród odbyła się 10 maja 2012 r. w Belvedere w Łazienkach Królewskich. Nagrodę w imieniu firmy Electrolux odebrał p. Tomasz Sypytkowski, Dyrektor Sprzedaży.

European Trusted Brands

Badanie European Trusted Brands od 12 lat organizuje wydawnictwo Reader’s Digest. Jest to największe badanie konsumenckie w Europie pod względem zasięgu. Jego celem jest określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji i marek produktów. Tegoroczną, 12. edycję badania przeprowadzono w 15 krajach: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, Słowenii, Szwajcarii i Szwecji. W badaniu wzięło udział 27 467 osób, które wybierało Marki Godne Zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo, co roku marki wskazywane są również w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania pojawiło się 18 kategorii lokalnych. Ankietę on-line wypełniło 1 045 polskich konsumentów. Próba badania odzwierciedla szeroki profil badanej populacji w każdym kraju.

Kryształowy Electrolux

Konsumenci wybrane marki oceniają biorąc pod uwagę 5 kryteriów: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i odpowiedzialność społeczną. Konsumenci, dokonując w danej kategorii spontanicznego wyboru jednej marki/ produktu, poddawali wybór dalszej ocenie w 5-ciu w/w kryteriach. Marka Electrolux została wyróżniona tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania, ponieważ osiągnęła najlepszy wynik w 3 kryteriach: Jakość, Silny Wizerunek i Zrozumienie potrzeb klienta.

 „Dziękujemy czytelnikom Reader’s Digest za zaufanie do naszej marki. Niezwykle cieszy nas wyróżnienie w tym prestiżowym badaniu. Od ponad 90 lat współpracujemy z profesjonalistami z branży kulinarnej i pralniczej. Dzięki temu wiemy, jak dostosować urządzenia AGD do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych konsumentów. Dbamy o to, aby każdy nasz produkt był łatwy w obsłudze, pozwalał oszczędzać czas i jednocześnie pomagał osiągać wyjątkowe rezultaty we własnym domu.” – mówi Katarzyna Holcman, Dyrektor Marketingu, Electrolux Poland.

Więcej informacji na stronie: www.electrolux.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.