• Polbruk motywuje młodych projektantów
  • Polbruk motywuje młodych projektantów
  • Polbruk motywuje młodych projektantów
  • Polbruk motywuje młodych projektantów

Polbruk motywuje młodych projektantów

12 lipca 2013 r., podczas Koncertu Tenorów, odbyła się w Ciechocinku uroczysta gala wręczenia nagród kończąca uruchomiony w 2012 r. konkurs „KIERUNEK CIECHOCINEK”, którego organizatorem była firma Polbruk S.A. i Gmina Miejska Ciechocinek.

Młodzi designerzy, w tym studenci architektury, budownictwa, inżynierii lądowej oraz kierunków pokrewnych, stanęli w 2012 r. przed wyzwaniem stworzenia rzeczywistego projektu przestrzeni miejskiej w Ciechocinku. Zadanie wymagało uwzględnienia materiałów z kolekcji Polbruk.  Dla ułatwienia, każdy uczestnik miał możliwość skorzystania z katalogu produktów firmy Polbruk oraz biblioteki CAD, znajdujących się na stronie www.polbruk.pl. Do konkursu zgłoszonych zostało ponad 20 prac nadesłanych z uczelni z różnych regionów Polski. Zwycięski projekt zostanie niebawem zrealizowany przez Gminę Miejską Ciechocinek.

Laureaci odebrali nagrody i wyróżnienia z rąk Pana Aleksandra Szyszko, Prezesa Zarządu Polbruk S.A. oraz Pana Leszka Dzierżewicza, Burmistrza Ciechocinka. Pierwsze miejsce zajęli – Radosław Kielak i Paweł Wyżyński – studenci V roku Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu, Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, drugie – Natalia Moskalik i Małgorzata Kujawska – studentki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, trzecie – Weronika Krauze i Kacper Kępiński – studenci Politechniki Krakowskiej, czwarte – Michał Kucharski – student Politechniki Śląskiej w Gliwicach oraz piąte – Małgorzata Chamera i Rafał Mgłosiek – studenci Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. „Organizacja zakończonego sukcesem, tak dużego przedsięwzięcia, nie byłaby możliwa, gdyby nie wieloletnia, ścisła współpraca naszej firmy z Gminą Miejską Ciechocinek. Kampania „Kierunek Ciechocinek” to przede wszystkim chęć wspierania i edukowania przez Polbruk młodych talentów w dziedzinie projektowania i zagospodarowania przestrzeni miejskich, promowania i budowania świadomości marki wśród przyszłych architektów. To również swoisty wkład naszej firmy w podnoszenie atrakcyjności terenów miejskich, gdzie kostka marki Polbruk stanowi estetyczne wykończenie najbardziej reprezentacyjnych punktów polskich miejscowości – podsumowuje Aleksander Szyszko, Prezes Zarządu Spółki Akcyjnej Polbruk.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *