Grupa Paradyż w serwisie Pinterest

Szukasz najświeższych informacji, zdjęć lub filmów na temat Grupy Paradyż? Zależy Ci na tym, aby były ciekawe, aktualne i z pierwszej ręki? Zapraszamy na nowo otwarty kanał w serwisie Pinterest. Znajdziesz tam ogrom materiałów z zakresu dekoracji wnętrz, informacje na temat nowych kolekcji płytek ceramicznych, wizualizacje konkretnych aranżacji w technologii 3D i dowiesz się, co nas zachwyca!

Logo Ceramika ParadyżInspiracje ze świata piękna według Grupy Paradyż

Pinterest to trzeci co do wielkości portal społecznościowy na świecie. To nic innego, jak wirtualna tablica – baza zdjęć oraz filmów; miejsce, w którym można „przypiąć” dowolne materiały multimedialne wraz z odnośnikami do nich. W przypadku Grupy Paradyż, serwis doskonale sprawdzi się przy zbieraniu ciekawostek i praktycznych porad dotyczących aranżacji wnętrz. Na firmowym „pinboardzie” użytkownicy znajdą mnóstwo zdjęć i filmów dotyczących poszczególnych kolekcji, a także ciekawe zagadnienia z tematyki wnętrzarskiej. Wiele osób właśnie w internecie poszukuje informacji o najnowszych trendach ze świata designu i projektowania. W związku z tym, na tak popularnym serwisie nie mogło zabraknąć Grupy Paradyż – producenta, który na co dzień inspiruje pasjonatów piękna do tworzenia niezwykłych wnętrz.

 Social media według Grupy Paradyż

Grupa Paradyż_Pinterest

Grupa Paradyż obecna jest w obszarze social media od ponad 3 lat. Jako jedna z pierwszych firm z branży ceramicznej zagospodarowała ten obszar komunikacji z konsumentami. Firmowy fan page na Facebook’u działa od 2010 roku i dziś ma już ponad 33 tysiące fanów, którzy każdego dnia mogą liczyć na porcję ciekawych wiadomości z pierwszej ręki. Od 2011 roku funkcjonuje również oficjalny kanał firmy na YouTube, który posiada bazę 61 filmów, w tym atrakcyjne wizualizacje i przykładowe aranżacje pomieszczeń wykonane w technologii 3D. Założenie firmowego konta w serwisie Pinterest było dla Grupy Paradyż kwestią czasu. Dzięki temu działaniu, firma po raz kolejny pokazała, jak ważna jest dla niej szeroka komunikacja oraz aktywny dialog z klientem. W dzisiejszych czasach media społecznościowe są jednymi z kluczowych kanałów komunikacji, które dają marce możliwość dotarcia do szerokiego grona konsumentów, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych. Jesteśmy tego świadomi, mamy w tym zakresie doświadczenie i rozwijamy się dalej.  Chcemy jak najlepiej wykorzystać potencjał drzemiący w social media i rozmawiać z naszymi klientami, służyć zarówno praktyczną poradą, jak i pomocą. Zapraszam serdecznie na nasz profil na Pinterest, gdzie znajdą Państwo mnóstwo interesujących materiałów związanych ze światem piękna oraz na nasze pozostałe profile w serwisach społecznościowych – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż.
Zapraszamy na nasze strony w serwisach społecznościowych: Pinterest, Facebook oraz YouTube.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *