• NewWave marki Villeroy & Boch
  • NewWave marki Villeroy & Boch
  • NewWave marki Villeroy & Boch
  • NewWave marki Villeroy & Boch

NewWave marki Villeroy & Boch

Pojedynek na noże profesjonalnych szefów kuchni w Top Chef wciąż trwa. Wymagana perfekcja, profesjonalizm i niepowtarzalność dotyczą nie tylko uczestników konkursu. Takie również muszą być ich dania – od estetycznego, graniczącego wręcz z artyzmem podania, poprzez odpowiednie proporcje poszczególnych składników, po zniewalający smak i zapach. Takiemu zadaniu mogła sprostać tylko porcelana Villeroy & Boch.

Wśród niej NewWave – flagowa kolekcja najlepszych restauracji i profesjonalnych konkursów kulinarnych. Porcelana NewWave to jedna z najbardziej rozpoznawalnych kolekcji Villeroy & Boch. Od czasu pojawienia się na rynku w 2001 r., kiedy firma na Nowe Milenium opracowała i opatentowała technologię produkcji porcelany o niepowtarzalnych kwadratowych i falujących kształtach, seria nieustająco zdobywa sympatię użytkowników. Minimalistyczny, a jednocześnie oryginalny design nie tylko uplasował Villeroy & Boch na pozycji trendsettera, za którego puryzmem podążył świat, ale i przyniósł marce w 2004 roku nagrodę za innowacyjność. Po dekadzie królowania geometrycznych naczyń firma przewrotnie sięgnęła po klasykę. Przewrotnie, bo to, co wspólne z klasyką, to koło – symbol doskonałości, równowagi, precyzji i co najważniejsze kompletności. Okrągłe kształty nowych talerzy dopełniły kolekcję, otwierając przed restauratorami i szefami kuchni nową erę food design. Cała kolekcja kształtem nawiązuje do powiewającej na wietrze flagi. Uszka filiżanek przypominają fale, a brzegi talerzy i miseczek wyginają się fantazyjnie, mając za nic rygor geometrii. Nietypowa i zaskakująca forma wraz z klasyczną bielą tworzą uniwersalny zestaw porcelany najlepszych restauracji, a każda nowa specialité de la maison zaprezentowana na kolekcji NewWave spotka się z aplauzem degustujących.

Na porcelanie NewWave podają nie tylko uczestnicy Top Chef. Od początku wprowadzenia na rynek, kolekcja towarzyszy osobowościom kulinarnym jednego z najważniejszych wydarzeń branży gastronomicznej – Bocuse d’Or. Była również obecna podczas Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej l’Art de la cuisine Martell. A to tylko wybrane konkursy, w których najwięksi znawcy kulinarnej sztuki arcydzieła swoje powierzają NewWave marki Villeroy & Boch. Dlaczego? Zaufanie, profesjonalizm i pasja! Dział „Hotel i Restauracja” marki Villeroy & Boch już od ponad 30 lat odpowiada na potrzeby klientów z branży hotelarsko – restauracyjnej. Firma współpracuje z restauracjami w ponad 120 krajach i zapewnia profesjonalne doradztwo produktów. Jest partnerem konkursu Top Chef, oficjalnym i jedynym dostawcą porcelany do programu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *