Sprzęt ogrodniczy

Husqvarna Fleet Services 2.0 to nowa usługa dla biznesu

Husqvarna Fleet Services to usługa oparta o pracę w chmurze, która zapewnia firmom zajmującym się pielęgnacją terenów zieleni stały wgląd w status parku maszyn, dostarczając informacji o lokalizacji, stanie urządzeń i ich bieżącym użytkowaniu. Dodatkowo nowa platforma oparta na module Bluetooth pozwala na gromadzenie danych w czasie rzeczywistym, co pozwoli osobom zarządzającym na stałą kontrolę posiadanego parku maszyn.

Husqvarna Fleet Services to rozwiązanie, które pozawala gromadzić dane z maszyn za pośrednictwem czujników, zapewniając dostęp do dokładnych informacji i statystyk dotyczących parku maszyn. Husqvarna Fleet Services 2.0 pozwala dodatkowo na zarządzanie parkiem komunalnych kosiarek automatycznych. Dzięki tej usłudze możliwe jest zebranie kompletnych danych dotyczących wszystkich kosiarek automatycznych w swojej flocie, w tym ich aktualnego statusu i lokalizacji dostarczanej w czasie rzeczywistym. Pozwala to na dokładne śledzenie każdej maszyny, jak również lepsze planowanie koszenia.

Nowa platforma Bluetooth – aktualizacje danych w czasie rzeczywistym

Sprzęt ogrodniczy
Fot. Husqvarna

Platforma Bluetooth umożliwia użytkownikom całodobową łączność z maszynami. Dodatkowo informacje są przekazywane do systemu jeszcze szybciej niż miało to miejsce w poprzedniej wersji systemu. Pozwala to na większą elastyczność, ponieważ operatorzy zyskują dostęp do danych w czasie rzeczywistym bezpośrednio od swoich zespołów pracujących w terenie.

Husqvarna Fleet Services 2.0 pozwala użytkownikowi na przeprowadzenie kompletnej inwentaryzacji parku maszyn znajdującej się zarówno w terenie, jak i w magazynie i uzyskać informacje takie jak:

  • Maszyny na stanie – pełny przegląd wszystkich produktów, w tym numery modeli i czas ich przebywania w parku maszyn
  • Lokalizacja maszyn – łatwe lokalizowanie brakującego wyposażenia, informacje, gdzie dana maszyna była ostatnio podłączona. Dodatkowo system wyśle powiadomienie jeżeli maszyna nie była w ostatnim czasie podłączona do systemu
  • Status użytkowania maszyny – dokładne godziny pracy dla każdego sprzętu w parku maszyn. Dostępne są także szczegółowe raporty informujące, kiedy każda maszyna jest używana
  • Serwisowanie – ostrzeżenie użytkownika za każdym razem, gdy maszyny wymagają serwisowania. Analiza powstaje w oparciu o rzeczywiste godziny pracy i indywidualne potrzeby każdej maszyny
  • Historia serwisu – rejestracja dat serwisowania w trybie online i łatwe przeszukiwanie historii serwisu

W zaktualizowanej wersji Husqvarna Fleet Services dostępne będzie również nowe narzędzie „Project”, które pozwoli zespołom i operatorom na jeszcze lepsze zarządzanie czasem i kolejnością wykonywanych prac.

Modułowy model subskrypcji

Husqvarna Fleet Services 2.0 oferuje różne plany subskrypcji danych dla floty maszyn, które mogą kontrolować poprzez swoje konto.

Maszyny firm trzecich

Husqvarna Fleet Services umożliwia podłączenie do systemu maszyn innych firm (zarówno z silnikami spalinowymi, jak i elektrycznymi). Maszyny Husqvarna zazwyczaj umożliwiają dostęp do większej ilości danych w porównaniu do maszyn innych firm.

Jak to działa

Husqvarna bluetooth
Fot. Husqvarna

Nowa platforma działa w oparciu o zainstalowane nowe czujniki Bluetooth na zewnątrz każdego urządzenia w parku maszyn. Czujnik śledzi i zapisuje dane. Gdy nowa aplikacja Gateway znajduje się w zasięgu technologii Bluetooth czujnika, dane o maszynie zostają automatycznie przekazane do konta użytkownika. Moduł wykorzystuje również lokalizator GPS do współużytkowania lokalizacji maszyn. Tak przesłane dane są natychmiast dostępne na stronie usług serwisowych Husqvarna, umożliwiając dostęp z komputera, tabletu lub smartfona

Dostępność

Usługa Husqvarna Fleet Services 2.0 będzie dostępna na rynku od pierwszego kwartału 2018. Do końca 2018 r. zostaną udostępnione aktualizacje, które wprowadzą dodatkowe funkcje.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *